Sekta na serwerze Aurora gry Lineage2

Zakazane Bractwo czyli Sekta na serwerze Aurora gry Lineage2


#1 2009-01-22 07:26:19

pajakus

Guru

Zarejestrowany: 2009-01-22
Posty: 35
Punktów :   

Regulamin Sekty

Sekta - organizacja stworzona przez cz³owieka po jednej ze swoich wizji... sta³o sie to pewnego krwawego wieczoru mia³ wizjê ¶mierci... nadej¶cia nowej fali, przemian w ¶wiecie Aurury... lecz aby przetrwaæ musia³i zjednoczyæ wiernych przeciwko innym klanom... wiedzia³, ¿e nie maj± szans w walce z wiêksz± liczba przeciwników... To by³ pocz±tek... lecz rekrutacja trwa do tej pory...
Wstêpuj±c do klanu wyrzekamy sie wcze¶niejszego ¿ycia i sk³adamy przysiêgê o tym ze nigdy nie bêdzie mo¿na zdradziæ swoich braci... kto z³amie owa przysiêgê pozostaje têpiony przez by³ych swoich braci gdziekolwiek siê tylko zjawi.... wiêc dok³adnie siê zastanów czy chcesz do³±czyæ do nich.... Przysiêga wi±¿e na wieki... lecz bracia nigdy sie od Ciebie nie odwróc± i zawsze mo¿esz liczyæ na ich pomoc...



Kodeks Sekty:

1. Pomagamy swoim barciom i siostrom zawsze i wszêdzie...
2. Przedmioty potrzebne innym pomagamy zdobywaæ...
3. Klimat Sekty nie objawia sie w nadu¿ywaniu archaizmów oraz "< .... > " na $ally lecz w wierno¶ci tradycji i za³o¿eniom. To nie miejsce gdzie nale¿y trzymaæ klimat zawsze i wszêdzie, aczkolwiek nie powinno sie mówiæ na nim o rzeczach nie zwi±zanych ze ¶wiatem Lineage. U¿ywanie zwrotów ze slangu jest têpione...
4. Nie uznajemy tchórzostwa....
5. Zdrada klanu bêdzie surowo karana....
6. Ka¿de nowe cz³onkostwo bêdzie rozpatrywane przez ca³y klan i zatwierdzane przez lidera...
7. S³owo Lidera jest ostateczne...
8. Zanim zdecydujecie sie przyst±piæ do naszego systemu ekonomii <ranking> nale¿y upewniæ sie czy klan wam odpowiada, raz w³o¿one matsy czy sprzêt nie ulegaj± zwrotowi w momencie odej¶cia z sojuszu...
9. Sekta jest bractwem praworz±dnym. Je¿eli oczekujesz prywatnej zemsty, barbarzyñskiego z³a, rzezi, chaosu i mordu nie masz czego szukaæ w naszych szeregach. Odbieranie innym ¿ycia powinno nie wywo³ywaæ ¿adnych emocji i takiej w³a¶nie egzekucji ze strony dowództwa mo¿e siê spodziewaæ ka¿dy pieniacz i prowokator...
10. Absolutny ³ad oznacza ¶cis³e zhierarchizowany ustrój w³adzy. Za podejmowanie wojennej polityki s± odpowiedzialne konkretne osoby. W wypadku nie stosowania sie do ich poleceñ - patrz punkt 11...
11. Tak naprawdê istnieje jedno g³ówne prawo - pod±¿aj za rozkazami...





Regulamin Sekty

1. Jako klan tworzymy jeden wielki organizm, darzymy siebie i innych szacunkiem.
2. Trzymamy poziom, niech inni wiedza, ¿e jeste¶my klanem elitarnym.
3. Nie przeklinamy, nie u¿ywamy emotek, zwrotów typu: ziomy, siema, jo³ itp. Jak chcesz co¶ napisaæ zrób to jak trzeba.
4. Nie wszczynamy awantur wewn±trz jak i na zewn±trz klanu.
5. Ka¿dy cz³onek klanu reprezentuje klan swoj± osob±, powinien byæ zorientowany w realiach politycznych i nie nara¿aæ swojego klanu na nieprzewidziane konflikty. Innymi s³owy zabrania siê bez zezwolenia brania udzia³u w wojnach i ustawkach innych klanów/sojuszy i atakach/obronach zamku innego klanu/sojuszu.

6. W klanie o wszystkim decyduj± Guru oraz Rada Kap³anów
7. Cz³onek Rady ma prawo wydawaæ polecenia cz³onkom klanu.
8. Ostateczne zdanie nale¿y do Guru i nie podlega ono dyskusji.
9. Za ³amanie ustaleñ Guru bêd± stosowane kary: od s³ownego pouczenie, odebranie praw do ClanHallu, degradacjê a¿ po wydalenie z klanu.
10. Jezeli masz watpliwosci odno¶nie zachowania siê na polu walki lub w jakiej¶ sytuacji wobec innych klanów/sojuszy, pytaj Guru, Radnych, Dowódców lub najstarszego rang±.

11. Zanim zapytasz siê co klan mo¿e zrobiæ dla Ciebie zastanów siê co zrobi³e¶ dla klanu.
12. Wszelkie znalezione surowce, recepty, ksi±¿ki, enchanty, przedmioty D-C-B-A-S oraz czê¶ci kluczowe, obowi±zkowo oddajemy.
14. Ka¿dego obowi±zywaæ bêdzie cotygodniowy trybut. Adenê oddajemy na rêce Radnych, którzy prowadz± rejestr. Wysoko¶æ sk³adki jest w innym dziale.
15. Ekwipunek dla klanowiczów jest wyrabiany przez kowala lub kupowany z pieniêdzy klanowych pochodz±cych ze sprzeda¿y niepotrzebnych przedmiotów, recept lub zdobywany drog± handlow±. Swoje zamówienia odno¶nie ekwipunku nale¿y zg³aszaæ Radzie.

16. Obowi±zkiem ka¿dego klanowicza jest poznanie systemu Manor i efektywne z niego korzytanie od samego pocz±tku celem zdobycia materia³ów dla klanu.

17. Zabrania siê wstêpowania kolejnymi Twoimi postaciami do innych klanów. Je¿eli robisz kolejn± postaæ mo¿esz j± pozostawiæ bez klanu lub przy³±czyæ do Sekty o ile bêdzie miejsce w klanie.
18. Odchodz±c z klanu zostaniesz rozliczony - nie odejdziesz jednak z pustymi rêkami.
19. Bezpodstawne odej¶cia z klanu nie bêd± tolerowane.

20. D³u¿sze przerwy i brak aktywnego uczestnictwa w klanie powinien byæ zg³aszany.
21. Odwiedzaj codziennie nasze forum, aby byæ na bie¿±co.


Prawo Wojny

1. Postêpujemy honorowo.
2. Dlatego przyjmiemy ka¿d± wypowiedzian± wojnê.
3. Na bitwie ZAWSZE s³uchamy siê dowodcy - Wodz, Radny, DoWódcy.
4. Nie dyskutujemy z przeciwnikiem.
5. Nie wyra¿amy siê negatywnie o przeciwiku.
6. Drop itemy zdobyte z PK przekazujesz liderowi Klanu.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.023 seconds, 12 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.power-rangers.pun.pl www.pokemon-adventure22.pun.pl www.livelife.pun.pl www.ufo.pun.pl www.bitwaonline.pun.pl